[WTB] (NA) LoL account met alle kampioenen & De meeste skins & runes ontgrendeld - REPPED.Middleman Seller Guide

Discussion in 'League of Legends Accounts - Buy Sell Trade' started by League of Legends, 4/13/12.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. League of Legends

League of Legends
    Expand Collapse
    Guest

0   0   0

Hallo allemaal, Zoals de titel al luidt, ik ben op zoek naar een NA LoLrekening met (de meeste) van de kampioenen ontgrendeld * Ik kanbegrijpen als je niet beschikt over de meer recente *, en heel veelskins en runes te kopen. Ik heb momenteel mijn eigen LoL account die kocht ik ongeveer een maand geleden, maar de gerangschiktestatistieken zijn crappy en er zijn niet veel runen op het .. maar ik hebde meeste van de kampioen en een goede hoeveelheid van huiden. *Idealiter Ik wil graag de ELO te zijn dan 1500. * Geld is niet echt een probleem, maar ik zal waarschijnlijk niet meer betalen dan $ 75 (kanhoger gaan als de rekening is rechts) Het liefst zou ik te maken met een repped lid, maar als je geen rep ik zal worden gebeld. POSTVoordat u contact opneemt POST Voordat u contact opneemt POSTVoordat u contact opneemt Mijn doel is .. kevinbasickey

Thread Status:
Not open for further replies.