Selling WTB Guild wars Factions + EOTN oder full account...Middleman Seller Guide

Discussion in 'Guild Wars 2 Accounts - Buy Sell Trade' started by Guild Wars Accounts - Buy and Sell, 3/3/13.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Guest

0   0   0

WTB Guild wars Factions + EOTN oder full account Der Account darf komplett leer sein schreibt in den thread was ihr verlangt. Insgesammt suche ich 2 Accounts Mit freundlichen grüßen der Bot bearbeiter :) [WTB] Ambrace hey, i wanna buy one ambrace ! i would like to pay on platinium and ectos ty [WTB] Any green Items Wtb Any green items. Must have max dmg. 1 Greenie = 0,50€ 100 Greenies = 50€ PM with icq or wtb full accounts Looking for GW Accounts: All Chapters + Add On Elementalist lvl 20 hardmode in eotn. build:OgVDMYysOoivapYZwDNBRAaB Just paying in game stuff(Platinum, Ectos,Zkeys). PM me or leave offer here. Kurzick Farm Bot- 600/smite nerf ing, 2x Faction Weekend remove this.......... WTB SUPER GUILD WARS ACCOUNT!!!!!!!!! WTB guild wars account playin VIA paypal up to 100 $ USD!!!!! pm me offers and char titles items and box games + ectos + zkeys + platinum!!!!!!!!!!!!! add :***************************************************** WTB Full Accs Hi, wie im Titel schon beschrieben, suche ich Full Accounts. Zahlen könnte ich mit Ingame Stuff und PayPal. Wer einen hat, bitte melden. mm WTB Factions key! I am buying a factions key / code (not an account). I am only paying in guild wars money / ectos OR Less than £4 Post your offer below. Ich kaufe ein Fraktionen Schlüssel-Code (kein Konto). Ich bin nur die Zahlung in Guild Wars-Leistungs-Verhältnis / ECTOS oder weniger als £ 4 Post Ihr Angebot unter. WTT Steam Account CSS/CS1.6/HL1 for FULL Gw Account Selling my Steam Account for GW Account! Facts: -ID with 5 numbers: STEAM_0:1:35xxx -Counter Strike: Source -Counter Strike 1.6 -Half Life 1 What i want: -Full Guild Wars Account with ALL campaigns! PM me! Treuhändler GW/WoW Hallo Wie ihr warscheinlich schon ahnt bin ich auf der Suche nach einem Treuhändler. Es soll ein GW-Account gegen ein WoW-Account getauscht werden. Ich würde mich sehr freuen, wenn einer von euch Admins oder Mods sich bereit erklären würde uns diesen...

Thread Status:
Not open for further replies.