Dismiss Notice
If you're experiencing problems logging into your account, please register again. If you have any questions, please open a support ticket to regain access here - http://www.playerup.com/support-tickets/open

For more updates, please go to this link - http://www.playerup.com/threads/playerup-back-online-again.2010672/

Selling WTB Full-Accounts Hi thar, i am still looking for...Middleman Seller Guide

Discussion in 'Guild Wars 2 Accounts - Buy Sell Trade' started by Guild Wars Accounts - Buy and Sell, 2/21/13.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Guest

0   0   0

WTB Full-Accounts Hi thar, i am still looking for 2 Guild Wars Accounts with all 3 Campaigns and EotN HM. Ideally the Account would be ready for farming Raptors with W/N, but i would also pay more for a lv.20 Warrior with pleted attribute quests and/or standing at The Mouth of Torment and/or having pleted Sunjiang District Mission (simply anything that gets me closer to Bot-Ready). I do also buy Accounts pletely without a warrior. Not PlayNC linked would be optimal, if it is linked you should have the access data. I will only pay in Ectos! Please PM me or simply post into this topic if you have any questions or if you want to make an offer. rgds, TehUnravelink €: I forgot to mention that i will only trade via Trusty! WTS GW Acc Bot rdy Verkaufe hier einen GW Acc mit folgenden Kapiteln: Prophecies Factions (HM frei) eotn(HM frei) Auf dem Account befindet sich ein level 20 Raptor-bot rdy Ele. zusätzlich ein level 20 assasine und Prophecies Tutchars (rdy zum farben farmen etc.) Es ist das 4. Geburtstagstruhenregister Freigeschalten. Der Account hat ein alter von 46 monaten, mit 2 characteren gibt es bald das 4. geburstags minipet. Als Zahlungsmittel akzeptiere ich Ektos und Zkeys. ich bitte um angebote. Bot-Fertige Accounts Hallo, ich suche mindestens [4] fertige Bot-Accounts für Nestlinge. Ich zahle mit Ing. stuff. Ich ziehe es vor einen Treuhand-Händler mit einzubeziehen, und/oder mir die Acc daten zuerst zu geben. Wobei ich die Treuhand-Händler methode vorziehe. Ich bitte um eine verständigung per pn im Forum falls einer, einen Account besitzt der diesen loswerden möchte. Wenn möglich sollten die Accounts nicht PlayNc gebunden sein, oder mit PlayNc daten sein. Ich wünsche noch einen schönen Abend/Tag [WTB] Aion-Acc. Hi. Ich suche einen Aion-Acc. Ich lege keinen Wert auf Top-Acc. ich suche nur einen ganz einfachen Acc, es sollte allerdings noch ein wenig restspielzeit vorhanden sein. Und nicht PlayNc gebunden. Was biete ich euch...

Thread Status:
Not open for further replies.