Selling WTB Ectos/Z-Keys Hello, I'm buying stacks of Ecto...Middleman Seller Guide

Discussion in 'Guild Wars 2 Accounts - Buy Sell Trade' started by Guild Wars Accounts - Buy and Sell, 2/20/13.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Guest

0   0   0

WTB Ectos/Z-Keys Hello, I'm buying stacks of Ecto for $40 or 29 Euros, otherwise pm me a price, I'm also buying Z-Keys- 250=$30 or 22 Euros, likewise if you're unhappy with the price then pm me. I can pay by bank transfer, paypal, cheque or cash, thanks for your time Zkeys and Ecto Stacks After days of looking for legit sites to sell Ectos and Zaishen Keys I finally find some!! Will be selling on 3 different sites, so they might go fast!!!! Right now in my stock I have 7 Zkey stacks and 5 Ecto Stacks The prices are: $35 per Zaishen Key Stack $43 per Ecto Stack No discounts sorry I know i'm knew to this site, so finding a trade agreement will be difficult. But if you have alot of feedback i'll go first. If you don't i'm sorry you will have to go first. We can decrease the increments, so it will be safer for the both of us. Also if you have or Messenger. That would be helpfull!!! Please Private Message me your email account if you have either. [Verkaufe] Factions Collectors Edition Ich hätte in 2-3 Tagen eine Factions Collectors Edition und würde diese gegen 25€ PSC Verkaufen. Dadurch erhaltet ihr folgende Features: -Spezielle Tänze für eure Ritualisten und Assasinen -Einen Kuunavang den ihr mit /special einlösen könnt (Sogar im proph tutorial!) Bei großem Interesse werde ich mehrere verkaufen. Ihr könnt mir per PN schonmal sagen ob ihr eine für 30€ PSC (3x 10€) kaufen wollt. Vke Acc mit allen 4Teilen/Chaoshandschuhe ufm. Ich sags mal so Screens sagen mehr als 1.000Worte Wie man sehen kann hat mein Assasine die Knochenruesi Dazu noch ein Ritu mit ner normalen Elite Das Amythist Schild im Bild ist der totale Dreck Req13er und noch iwas, sieht aber toll aus. Sonst sieht man ja dort das noch paar Ekken und paar Verwandlungstraenke drinne sind. Wie man sieht sind das nicht so die besten^^ Bevor ihr Fragt, warum Nekro mit Roten Haaren? Finde das Gruen&Rot sich beisst, das is ma ne gute Abwechlung Adh hab ich...

Thread Status:
Not open for further replies.