Vk Infiniteaion Account GreedMiddleman Seller Guide

Discussion in 'Aion Accounts - Buy Sell Trade' started by Aion Accounts, 9/27/13.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aion Accounts

Aion Accounts
    Expand Collapse
    Bot

0   0   0

Hallo ich verkaufe hier meinen heißgeliebten Aion Account den ich seid dem Infiniteaion Wipe sehr intensiv gespielt habe. Mein Main Charakter gehört zu den bekanntesten Spielern auf dem ganzen Server. Es handelt sich hierbei um einen SM. Er hat eine pvp Armor und eine pve Armor, die Waffe ist die im moment beste im Spiel (natürlich 2stellig verzaubert). Nur goldene oder orangene Ausrüstung vorhanden. Außerdem wurde bereits donated (circa 100 €). Um den Account zu schützen werde ich nicht weitere Angaben public machen, aber ihr könnt mir gerne eine PM mit Fragen schreiben. Verkauft wird nur mit Treuhand. Verkaufspreis 250€ Hello I am selling here my beloved Aion account. I have played it very intensely since Infiniteaion Wipe. My main character is one of the most popular players on the whole server. This is a SM. He has a pvp and pve Armor Armor, the weapon is one of the best in moment of the game (of course 10+ enchants). Only gold or orange equipment available. Also has been donated around 100€. To protect the account I will not make more information public, but you're welcome to write a PM with questions. Sold only with trust. price 250€

Thread Status:
Not open for further replies.