Selling Trade Account - [WTT] WoW Acc. Bis Februar bezahlt...Middleman Seller Guide

Discussion in 'Guild Wars 2 Accounts - Buy Sell Trade' started by Guild Wars Accounts - Buy and Sell, 3/9/13.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Guest

0   0   0

Trade Account - [WTT] WoW Acc. Bis Februar bezahlt gegen Platin u. Ekken hey Tausche meinen WoW acc. gegen Ekken und Platin ! Er ist bis zu dem 13.Februar Bezahlt und hat einen 74er Mage er hat noch über 1000g und den gepanzerten Braunbären. : 309863085 Trade Account - [WTT] WoW Account Biete Battlenet Account beinhaltet: WoW (WoW , BC, WotLk endet 30.11.09 /1x LvL 73 Mensch Hexer, 1x LvL 70 Nachtelf Dudu befinden sich auf einem deutschen PvP Server + Twinks) WoW (nur Grundversion / LvL 60 Zwerg Paladin / banned warum auch immer) Warcraft 3 The Frozen Throne Diablo 2 Diablo 2 LoD Alle Passwörter und Sicherheitsfrage sowie E-mail werden übergeben. Suche: GuildWars Ectos lg Trade Account - [WTT] wow account and steam account for gw account Hello i want to trade my wow account and my steam account for a Guild Wars account What i offer: I offer a Wow account with one level 85 paladin which have 39 mounts, 50 pets and 4440 and i also have a some low levels scattered around the servers from level 20 - 73 ( rouge 60 and a lock 73 ) and i am original owner with sec pass and answer and so on. I also have a Steam account which i will throw in if the account seems good enough and it got the following games: Call of Duty: Modern Warfare 2 Portal 1 Team Fortress 1 Team Fortress 2 beta Half Life 2 and all its expensions Left 4 dead I am also the original owner of this steam account What im looking for I'm looking for an a gw account preferebly not bound. Just whisper me with offer and ill conntact you if im interested. Thanks Trade Account - [WTT] WoW(ich) gegen GW Acc Trade Account - [WTT] WoW(ich) gegen GW Acc Hallo, ich weiß, dass das hier mein erster Post ist und ich somit schonmal bei einigen hier - Punkte haben werde, aber irgendwann muss man ja mal anfangen ;-) Also ich biete meinen WoW-Account: 1x LvL 55 Krieger (Mensch) 1x LvL 76 Todeskrieger (Zwerg) Beide auf dem Pve-Server Gilneas. Es ist schon einige Zeit her, als ich damit gespielt...

Thread Status:
Not open for further replies.