Dismiss Notice
If you're experiencing problems logging into your account, please register again. If you have any questions, please open a support ticket to regain access here - http://www.playerup.com/support-tickets/open

For more updates, please go to this link - http://www.playerup.com/threads/playerup-back-online-again.2010672/

Selling My account AyhanMiddleman Seller Guide

Discussion in 'Order and Chaos Accounts - Buy Sell Trade' started by Ayhan Sedef, 5/25/13.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ayhan Sedef
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Offline
    My account Ayhan
     
  2. Ayhan Sedef
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Offline
    6/6 t2 dps war 4/4 soul set 6/6 t2 tank 4/4 tank soul set 6/6 pvp gear Pvp cloak, neck, 2 more ring, 2 more trinket Evil spirit trinket Abbys axe Endless shield,axe,greataxe,sword Uptrage halberd 600 soul left With halberd 2451 dps with dual wield 2337 dps
     
  3. Joshua Herde
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Offline
    Omg same like my deleted warr :'((
     
  4. Joshua Herde
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Offline
    Equipment
     
  5. Ayhan Sedef
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Offline
  6. Miro Cholakov
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Offline
    why dont u undo ur glitch n then try pvping?Glitches stats aren't supposed to be showing off with.You just prove how big of a noob u are
     
  7. Giordan Gabriele
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Offline
    Nice war bro ^_^
     
  8. Ayhan Sedef
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Offline
    Ahahah Miro your nick in game ? I know ı was killed you so yor crying now :). Thx Bro :)
     
  9. Miro Cholakov
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Offline
    nah not rly.I havent pvped since the glitchers appeared :) And I got almost same equipment(without nacher axe) yet I refuse to glitch cuz it kills the whole fun:).You can learn a thing or two dont ya think?noob
     
  10. Mehmett Şahin Oac
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Offline
    Why i waste my time in dg. Glitch is candır
     
  11. Marc Baudry
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Offline
    Maybe good equip but u so noob xD
     
  12. Ayhan Sedef
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Offline
    Yes bro :)
     
  13. Marc Baudry
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Offline
  14. Mehmett Şahin Oac
    Expand Collapse
    Guest

    0   0   0

    Offline
    You Look like to piç
     
Thread Status:
Not open for further replies.