Selling Ich verkaufe hier meinen League of Legends Account...Middleman Seller Guide

Discussion in 'League of Legends Accounts - Buy Sell Trade' started by League of Legends Accounts - Buy, Sell, and Trade, 8/6/13.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 0   0   0

Ich verkaufe hier meinen League of Legends Account Level 30 und Platin Rank: Leider bin ich zu blöd Balken über meinen Namen zu machen und konnte deswegen mein Profil nicht einstellen! Hier die Information: Account: -LVL 30 -Solo/Duo-Queue = 999 Games!!! (Davon 538 wins!) DU kannst also den 1000. machen!!! -Solo/Duo-Queue = Platinum V, 75 LP -Rating 1903 -K/D/A = 8,2/5,3/7,5 ( Bei 999 Games!! ) -198 RP -1783 IP Denkt dran, für Season 4 ist euch die Platinumrandung sicher! Runen: -5 Runenseiten Rot: -9 Greater Mark of Armor -9 Greater Mark of Armor Penetration -9 Greater Mark of Attack Speed -9 Greater Mark of Magic Penetration -9 Greater Mark of Attack Damage Geld: -9 Greater Seal of Attack Speed -9 Greater Seal of Scaling Armor -9 Greater Seal of Scaling Health -9 Greater Seal of Scaling Mana Regeneration -9 Greater Seal of Armor -1 Greater Seal of Magic Resist Blau: -1 Greater Glyph of Attack Damage -9 Greater Glyph of Ability Power -9 Greater Glyph of Armor -9 Greater Glyph of Magic Resist -9 Greater Glyph of Attack Speed -9 Greater Glyph of Scaling Magic Resist -9 Greater Glyph of Scaling Mana Regeneration -9 Greater Glyph of Scaling Ability Power -9 Greater Glyph of Mana Regeneration -2 Greater Glyph of Magic Penetration Quintessence: -3 Quintessence of Ability Power -3 Quintessence of Armor Penetration -3 Quintessence of Attack Damage -3 Quintessence of Life Steal -3 Quintessence of Gold -3 Quintessence of Health -1 Quintessence of Spell Vamp -2 Quintessence of Movement Speed Champions (83) + Skins (15): Akali - Crimson Akali Alistar - Unchained Alistar Amumu Anivia Annie Ashe - Sherwood Forest Ashe Blitzcrank Caitlyn - Sheriff Caitlyn Cho'gath Corki Darius Diana Dr. Mundo Draven Evelynn - Masquerade Evelynn Ezreal - Nottingham Ezreal, Frosted Ezreal, TPA Ezreal Fiddlesticks Fizz Gankplank Garen Gragas Graves - Hired Gun Graves Irelia Janna Jarvan IV Jax Karthus Kassadin Katarina Kayle - Judgement Kayle Kennen Kha'Zix Kog'Maw Lee Sin Lux Malphite Malzahar Maokai Master Yi Miss Fortune Mordekaiser Morgana Nasus Nidalee - Leopard Nidalee Nunu Olaf Pantheon Poppy Quinn Rammus Rengar Riven Rumble Ryze Sejuani Shaco - Royal Shaco, Masked Shaco Shen - Frozen Shen Singed Sion Sivir Sona Soraka Swain Talon Taric Teemo - Badger Teemo Thresh Tristana Tryndamere Twisted Fate Twitch Udyr Varus Vayne Veigar Vi Viktor Warwick Xerath Xin Zao Zed Ziggs Zilean Wenn noch Fragen bestehen, schreibt mir! Viel Spaß beim Bieten! Accountdaten werden nach Zahlung sofort übergeben!

Thread Status:
Not open for further replies.