Selling Buy - [WTB] Elite PvE account 10 or so titles...Middleman Seller Guide

Discussion in 'Guild Wars 2 Accounts - Buy Sell Trade' started by Guild Wars Accounts - Buy and Sell, 3/10/13.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Guest

0   0   0

Buy - [WTB] Elite PvE account 10 or so titles maxed, looking for a monk as main character female pref. also need ectos on the account or full FoW on monk Dont care about pvp titles Please msg me asap! Buy - [WTB] Elite-/tomes/Folianten in pre/Tutorial as topic says... WTB Elite-tomes/Tomes in prophecies tutorial. Offering Black Dyes in pre. No matter if a deal will be done on different accounts. Trade will be done in 1 Trade. Prefere Warrior Tomes. Ranger, Monk, Elementalist also welle. _______ wie der Tital sagt.... Kaufe/Suche Elite-folianten/Folianten im Tyria Tutorial. Zahle in schwarzen Farben im Tutorial selbst. Macht nicht wenn der Deal auf verschiedenen Accounts abgewickelt wird. Nur in einem Trade sollte es passieren. Würde Krieger Folianten allen anderen vorziehen, aber auch Waldi, Mönch, Elementarmagier nehme ich gern. Buy - [WTB] empty prophercies account title says it all - $5 PM me Buy - [WTB] empty r9&prof mule acc only looking for r9 specifically don't care about any other title, empty preferred prof mule-5$ pmpm Buy - [WTB] eotn account keys Ich kaufe 2 eotn keys Ich zahle in ectos in zkeys oder in platin pm an mich bitte für offers Buy - [WTB] Eotn Account ready with raptor W/N Hello all, looking for an account with only eotn campaign and it must have a warrior pleted the campaign. 41360973 Buy - [WTB] EotN Key Hallo Community, da ich nun schon seit längerer Zeit auf der Suche bin nach einem Cd Key für EotN wollte ich es mal hier versuchen. Ich biete 150 ectos für einen solchen benutzbaren und ungebrauchten Cd Key für EotN (und nicht nur die Trial-Version). MfG obsiseller Buy - [WTB] EOTN KEY Hey, ich würd gern nen EOTN key kaufen/traden. Ich würde 39zkeys bezahlen. thx :> Buy - [WTB] Eotn Key ( 1 2) Wie im Titel beschrieben, suche ich einen Eotn Key. Würde gerne in Ekken bezahlen. Preis wird dann verhandelt. Trade über einen Mittelman wäre super =) Falls ich was vergessen habe, einfach schreiben Buy - [WTB] eotn...

Thread Status:
Not open for further replies.